THE USE OF FICTION TEXTS WITHIN THE CONTEXT OF READING LESSONS |
Tadjibaeva Sh.R., Irkinova T.M., Erkinova F.A. Tadjibaeva Shokhsanam Rasulbekovna – German Language Teacher; Irkinova Tillakhon Makhmudjon kizi – Student; Erkinova Fotima Alisher kizi – Student, ENGLISH LANGUAGE AND LITERATURE DEPARTMENT, PHILOLOGY FACULTY, GULISTAN STATE UNIVERSITY, GULISTAN, REPUBLIC OF UZBEKISTAN Abstract: the article is devoted to the problems of working on with fiction text in the lessons of foreign language. It analyzes the reason why many teachers refuse to recommend the use of FT in the learning process of foreign language, emphasizes the need for literary competence of future teachers within their professional preparation. Without such special training, they will not be able to develop their students’ ability to communicate in foreign languages. Keywords: culture, knowledge, aspect, fiction, experience, fiction text (FT). References
Ссылка для цитирования данной статьи
|
Публикация научной статьи. Пошаговая инструкция |
Есть вопрос? Задайте его Вашему персональному менеджеру. Служба поддержки призвана помочь пользователям в решении любых проблем, связанных с вопросами публикации своих работ и другими аспектами работы издательства «Проблемы науки».
КОНТАКТЫ РЕДАКЦИИ
E-mail:
Телефон:
+7(915)814-09-51 (WhatsApp)
В этом разделе публикуются научные статьи наших авторов.