DEVELOPING THE SPEECH CULTURE OF TEACHERS |
Adilova Ch.A., Kushbakova R.Yо., Mirzaeva F.B. Adilova Charos Alim kizi – Teacher, ENGLISH LANGUAGE AND LITERATURE DEPARTMENT, GULISTAN STATE UNIVERSITY, GULISTAN; Kushbakova Ruzigul Yodgorovna – Teacher, SECONDARY SCHOOL № 11, SYRDARYA REGION, SYRDARYA; Mirzaeva Feruza Botirjonovna – Тeacher, GULISTAN ACADEMIC LYCEUM, GULISTAN, REPUBLIC OF UZBEKISTAN Abstract: the following article is devoted to the problem of developing the speech culture of pedagogies that are related to study fields. Authors claimed the current position of the issue by stating the existence of technological advances. They point out that this is the main factor of low quality in pedagogical speech culture. For that, they made an investigation to overcome these drawbacks and bring some light to communication process between teacher and student. Keywords: pedagogy, speech culture, technology, method, student, teacher, communication, direct, indirect. References
Ссылка для цитирования данной статьи
|
Публикация научной статьи. Пошаговая инструкция |
Есть вопрос? Задайте его Вашему персональному менеджеру. Служба поддержки призвана помочь пользователям в решении любых проблем, связанных с вопросами публикации своих работ и другими аспектами работы издательства «Проблемы науки».
КОНТАКТЫ РЕДАКЦИИ
E-mail:
Телефон:
+7(915)814-09-51 (WhatsApp)
В этом разделе публикуются научные статьи наших авторов.